Saturday 21 September 2024

Jawatan Kosong Johor


 Ya, saya ada supply pekerja terutamanya dalam sektor perkilangan. Adik adik yang baru habis belajar, nak cari kerja dalam sektor perkilangan, boleh je contact saya melalui wasap di +60105115979

Ada kerja apa je?

Macam macam kerja ada. Operator Pengeluaran, Pembantu Pengeluaran, Incoming QC, Inprocess QC, Outgoing QA, Technician, Assistant Engineer, Engineer, Admin, Kerani dan macam macam lagi la jawatannya. 

Biasanya bagi yang datang dari luar Johor, kami ada je sediakan hostel dan transport untuk diaorang pergi dan balik kerja. Kalau yang ada transport sendiri tu, kami sediakan duit minyak. Tak la banyak, tapi boleh la buat beli petrol pergi balik kerja. 

Senang cerita, yang rajin tu, bawak je pakaian dari rumah, terus datang sini. Insyallah, ada je kerja yang menanti kat sini. Kalau kelulusan bagus sikit, boleh la apply QC atas. 

Kalau yang tak nak guna otak berfikir, boleh je kerja operator, Sebulan pun kalau kerja sebagai operator, boleh je dapat sebulan RM3200 gaji kasar

Duduk kampung, kerja pun belum tentu dapat gaji banyak macam tu. 

Kalau kerja sebagai operator, kilang bukan mintak sijil pelajaran sangat pun. Yang penting pandai membaca, menulis dan mengira yang mudah mudah. 

Kerja kat kilang ni, paling penting rajin OT. Ada yang je yang kerja baru 3 bulan, dapat beli motor. Bukan motor Kriss tu tau. Motor Y16ZR pun ramai yang beli. Ok la tu kan, Kalau duduk kampung, dapat ke beli motor tu. Lom tentu lagi. Ramai yang dapat beli tu pun guna deposit mak ayah. Ada yang lagi sadis, beli guna nama mak ayah. Malu seh.. 

Yang nak ubah taraf hidup, boleh je datang sini. Nak tanya tanya dulu pun boleh. Tanya free je pun. Bukan kena bayar. Alah, bukan tak tahu, poket sendiri pun kempis, apa lagi nak kena bayar. Memang tak jadi kerja la jawabnya. 

Korang yang nak, kerja, wasap je. Nanti saya bagi detail kerja tu. No telefon ada kat atas tu ha. Wasap boleh, call pun boleh 

#jawatankosong #kerjakosongsabah #iklanjawatankosong #jawatankosongparttime #99speedmartvacancy #wwwjawatannet #jobcaricom #sistemrecruitingdbkl #jawatankosongfreshgraduate #kekosonganspa9 #pentasfloravacancy #ainmedicarejawatankosong #jawatankosongfamilymart #jawatankosongworkfromhome

No comments:

Post a Comment