Tuesday 7 October 2014

Salam.. Sekali lagi..

Salam.. Actually blog nie aku copy dari blog aku yang satu lagi.. Content memang semua sama.. tak ada yang aku ubah.. Aku rasa aku kena lebih jujur dalam bidang penulisan.. bukan setakat bacaan aku saja.. juga kepada orang yang suka membaca tulisan aku nie.

Kepada yang suka, allhamdulillah.. yang tak berapa nak berkenan tu, sila beri teguran. Aku lahir bulan June.. memang aku suka kalau orang tegur aku.. aku anggap sapa yang tegur aku, tak kisah apa niatnya, yang penting aku akan terima dari sudut positif.

Tegur aku kat luar pun tak apa.. aku ok je.. kalau ada yang kenal, apa salahnya tegur kan. Tak kenal pun boleh tegur...

Emm.. balik pasal blog nie,.. konsepnya sama.. apa idea yang aku ada, aku tulis.. lebih santai sikit mungkin.. tapi gambar mmg kurang la ehh.. cam biasa.. tu trade mark aku.. hehe

Aku bukan tak ada bahan gambar.. even kat dalam internet berlambak gambar yang sesuai dan yang tak sesuai untuk aku copy paste.. tapi.. tak best la kan macam tu.. kalau kita tak ada, buat cara yang kita tak ada.. kalau kita ada buat sederhana je... kan..

Ok..

No comments:

Post a Comment